1400-06-23 09:48
547
0
76123
فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد؛

اهدا ۱۰هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان گلستانی در قالب پویش هم کلاسی مهربان/ نسبت به کرونا عادی انگاری نشود

سردار ملک گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ هزار بسته لوازم تحریر و پوشاک بین مناطق کم برخوردار با همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان توزیع می شود.

به گزارش گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین اهدا ۱۰هزار لوازم التحریر به دانش آموزان مناطق کم برخوردار اظهار کرد: بعد از اینکه کشور دچار کرونا شد سپاه و بسیج کنار ملت ایران آمد و در کنار مراکز درمانی قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوا افزود: در روزهای اول مردم جو روانی بدی برایشان حاکم شد و همه سراسیمه بودند که خود باعث شد وقتی مراجعه می کردند ویروس به آن ها منتقل شود که در همه این موارد و نیازهای کشور سپاه و بسیج ورود پیدا کرد.

وی افزود: یکی از ماموریت هایی که در طرح شهید سلیمانی داشتیم کمک های مومنانه بود که در مرحله اول و دوم این طرح با همت همه دستگاه های اجرایی ۴۰۰هزار بسته معیشتی بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

سردار ملک شاهکوهی اذعان کرد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ هزار بسته لوازم تحریر و پوشاک بین مناطق کم برخوردار با همت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان توزیع می شود ضمن اینکه از اول کرونا تا الان ۴۰هزار لوازم التحریر و پوشاک بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه تا زمان نیاز در کنار دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود، عنوان کرد: در حال حاضر ۹۰۰نفر از بسیجیان در قالب هزار گروه جهادی در مراکز واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی ایجاد قرارگاه های دفاع زیستی محله محور با مشارکت همه در روستاها در دستور کار قرار گرفت و به شکر خداوند با همت دولت روند ورود واکسن از کشورهای دیگر شدت گرفت و رشد بسیار خوبی داشت.

سردار ملک شاهکوهی گفت: نسبت به بیماری کرونا عادی انگاری نباید بشود نیاید این را کنیم واکسن زدیم تمام شد، طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت نیز بهترین طرحی که می تواند از بیماری کرونا جلوگیری کند همین طرح شهید سلیمانی است که در آن بیماریابی و رعایت پروتکل های بهداشتی است اما باید مجدد اقدامات گذشته مانند محدودیت های ترددی، فاصله گذاری و خود درمانی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.